Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Konečne na Slovensko prišla dlho očakávaná novinka, ktorá už na americkom trhu funguje niekoľko mesiacov.
Facebook už aj na slovenských facebook stránkach (fans page) umožnil pridať tlačidloo s „Výzvou k akcii“ (viď obrázok).
Potom čo Facebook presunul taby na menej viditeľné miesto, je toto úžasná správa. Vďaka tlačidlu „výzva k akcii“, ktoré je umiestnené v titulnej fotke môžete získať viac predajov, viac používaní vašej aplikácie a tiež zvýšiť návštevnosť svojho webu.
Tlačidlo „výzva k akcii“ sa nachádza na titulnej fotke vedľa tlačidla „Páči sa mi“. Môžete, ale nemusíte ho mať na svojej Facebookovej stránke (jeho použitie je dobrovoľné). Bola by však škoda toho nevyužiť 🙂
Tlačidlo „výzva k akcii“ môžete využiť na rôzne účely:
Funguje tak, že ak potenciálny klient na neho klikne, tak bude presmerovaný na konkrétne miesto napr. na vašej web stránke. Takže využijú ho najmä ľudia, ktorí majú svoje web stránky a facebookovú stránku využívajú najmä na podporu svojho webu.
Nastaviť si tlačidlo výzva k akcii je veľmi jednoduché. Jedná sa o štvorkrokový postup. Celý návod si ukážeme na príklade mojej facebookovej stránky Predajné techniky.
Stať sa fanúšikom stránky Predajné techniky na Facebooku
Facebook dáva na výber niekoľko možností slov, ktoré sa môžu nachádzať na tlačítku. Nápis na tlačítku môže byť:
Vyberte jednu z možností a do políčka nižšie zadajte url adresu, kam chcete, aby bol klient po kliknutí na tlačidlo presmerovaný.
Napríklad pokiaľ vašim cieľom je, aby vás klient kontaktoval, tak zvoľte názov tlačidla „Kontaktujte nás“ a ako url adresu použite odkaz na podstránku vášho webu s kontaktom napr. www.expertnapredaj.sk/kontakt
V tomto kroku zvoľte jednu z možností – buď web alebo aplikácia.
Podobné nastavenie ako v kroku 3, len s jedným rozdielom. Tu je sa jedná o nastavenie tlačidla pre ľudí využívajúcich telefóny alebo tablety s operačným systémom Android.
Takto jednoducho si môžete na stránku pridať tlačidlo „výzva k akcii“ a vďaka nemu viac predávať. To, koľko klientov sa vďaka tomúto tlačidlu preklikne na váš web, zistíte veľmi jednoducho vďaka štatistike, ktorú nájdete na pravo od profilovej fotky. U mňa zatiaľ nula, lebo hneď ako som to nastavoval, hneď som robil písal aj článok, aby ste mali najčerstvejšie informácie 🙂
Verím, že vám tento návod pomôže, aby ste vďaka Facebooku viac predávali. Ak sa vám návod páčil, dajte mu páči a zdieľajte ho so svojimi priateľmi.
Martin ahoj, na vsetkych cudzich strankach mi to ponuka tu moznost, na mojej nie. Nevies mi prosim poradit, preco?
Dakujem, Daniela
https://www.facebook.com/danielinepero.sk
Ahoj Daniela, pravdepodobne to bude ako s inými zmenami na FB, postupne to Facebook umožňuje všetkým stránkam. Takže je otázka času, kedy táto možnosť pribudne aj tebe na stránku.
Skvelý tip Martin. Ďakujem veľmi pekne. Už som ho aj použil. Dušan
Super Dušan 🙂
ďakujem Dušan, pozriem tvoje stránky, akú variantu tlačítka si zvolil 🙂
Děkuji Martine. Už jsem to použila. Chtělo by to mít něco, co bude více přitahovat … Musím na tom co nejdříve zapracovat!
Áno Dagmar, určite s týmto byto chcelo aj upraviť napríklad titulnú fotku, tak aby na nej to upozorňovalo na možnosť sa zaregistrovať, stiahnuť niečo atď…Ja určite idem takúto zmenu urobiť.
Ďakujem! Vyborny a najma JEDNODUCHY navod 🙂 Hneď som aj použila 🙂
ďakujem za spätnú väzbu. Teším sa z toho 🙂 Krásny deň 🙂
Ahoj, pri vytváraní výzvy som všetko povypĺňala tak, ako som mala a aj napriek tomu mi po kliknutí na „vytvoriť“ vypíše toto: „Sorry, the creation of your Call-to-action button is failed. Please try again. Reason: Pri vytváraní tlačidla výzvy na akciu sa vyskytol nejaký problém.“ Vedel by si mi prosím ťa poradiť v čom môže byť problém? Mám totiž pocit, že pri tom kratučkom nastavení sa nedá nič pokaziť…
ahoj,
nerozumiem prečo registrácia…alebo kontaktujte nás…je to jedno čo tam dám, alebo aký je rozdiel…ja používam android
v pripade pokrocilejsiego marketingu odporucam doplnit do linku UTM TAG
Priklad: http://www.expertnapredaj.sk/facebook-vyzva-k-akcii/?hvid=FC74b&utm_source=facebook.com&utm_medium=post&utm_campaign=cta-button-cover-photo
Ďakujem za komentár 🙂 Áno ako píšete UTM tagy sú dôležité pokiaľ pracujete Google analytics a každú akciu vyhodnocujete. Pre začínajúcich obchodníkov to môže byť na začiatku veľká komplikácia. Ďakujem za komentár a prajem veľa úspechov 🙂
Děkuji za ukázku jak s tím pracovat. Chci se zeptat , je to služba „výzva k akci “ placená ?
Hezký den Marcela.
Nie, je zdarma na každej fan page (facebookovej stránke). Prajem veľa úspechov 🙂
poprosim o radu, mne na fb stranke sice nabehlo tlacitko „rezervovat“, ale uz tam nie je tlacitko „paci sa mi“. ako postupovat, aby tam boli oba tlacitka aj „rezervovat“ aj „paci sa mi“ tak ako vo vasej ukazke tu v navode?
Zdravím Martin, chceli sme rozšíriť možnosti o tlačítko zaregistrovať sa. Nedarí sa nám to tak, aby tam zostalo aj tlačítko správy.
Nevieme, kde robíme chybu.
Ide o stránku: TianDe kozmetika Zuzana Vitková
ĎAKUJEME za pomoc!!!!
Ahoj Zuzana, zvoliť si na fanpage môžeš iba jedno tlačítko. To druhé je tam dané automaticky Facebookom (správa). Pozri sa na svoju fanpage v utajenom okne prehliadača a uvidíš, že tam máš aj to druhé tlačítko 🙂 Ak si admin proste vidíš iba jedno tlačítko, ale ľudia vidia dve tlačítka.
Krásny deň 🙂