Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

[ROZHOVOR] Denne sa jej ozývajú 2 až 3 klienti z Facebooku. Ako to robí?

Pred viac ako troma rokmi, po vystúpení za Inner Winner festivale, som sa zoznámil so Zuzkou Buškovou. Po pár mesiacoch slovo dalo slovo a dohodli sme sa na spolupráci. Zuzka sa začala starať o moju fanpage Predajné techniky a neskôr aj o fanpage Milujeme wellness.

Síce predtým nemala žiadne skúsenosti so správou facebookových stránok (fanpage), rýchlo odo mňa nasala potrebné vedomosti, čo sa prejavilo na výkonoch. Pod jej správou fanpage krásne rástli, získavali nových zákazníkov a nových klientov.

Dnes Zuzka využíva svoje skúsenosti najmä pre svoj biznis (nám sa stará už len o fanpage Milujeme Wellness) a dosahuje úžasné výsledky. Denne sa jej vďaka Facebooku ozývajú 2 – 3 potenciálni klienti. A to je dôvod, prečo som sa ju rozhodol vyspovedať.

1) Aby ťa ľudia lepšie spoznali. Povedz, čo robíš, čím sa zaoberáš?

FacebookVolám sa Zuzka Bušková a všetci ma poznajú pod prezývkou alebo značkou zuzkabuska.

Aj keď čoskoro sa mi zmení priezvisko, táto prezývka odvodená od môjho celého mena sa stala neoddeliteľnou súčasťou môjho sveta už takmer 31 rokov.  🙂

Som bloggerka, mám svoj blog www.zuzkabuska.sk, network podnikateľka a health&beauty hackerka. Veľa cudzích slov, že? Diplom mám totiž z cudzích jazykov. 😉

Rozhodla som sa, že si vybudujem biznis podľa svojich predstáv a vytvorím si medzinárodnú sieť,  vďaka ktorej si splním sen o cestovaní, časovej a finančnej slobode.

Som šťastná, že som objavila inovatívne technológie a hlavne biznis model jednej anti-agingovej spoločnosti, ktorá mi to umožňuje.

2) Prečo si sa rozhodla využívať Facebook na biznis (čo ťa presvedčilo začať pracovať s Facebookom)?

To, že na svete je 2,1 miliardy ľudí aktívnych na sociálnych médiách.

3) Ako ti Facebook pomáha v biznise, alebo aké výsledky ti prináša?

Je to vytrvalá a usilovná práca. Fanpage som si spustila pred cca vyše 2 rokmi. Ale až posledný polrok mi prináša výsledky. Dennodenne som vďaka Facebooku v kontakte so zákazníkmi, ktorí sa na mňa obracajú. Môžem povedať, že denne sa mi ozvú 2-3 potenciálni klienti.

Facebook_referencie

Na aplikácii na svojom telefóne si môžem pozrieť každý deň, kto si nakúpil, a ako moja sieť rastie.

Môj obchod je postavený na vytváraní siete a nových distribučných kanálov. Vytváram sieť nových zákazníkov a prepájam ich aj vďaka Facebooku cez globálny eshop s výrobcom. Samozrejme hľadám nových členov do môjho tímu, som v kontakte s novými obchodnými partnermi, ktorí sú v zahraničí cez sociálne siete a starám sa o ich vzdelávanie, aby sa im darilo a rástol aj im obchod.

Viem naučiť každého, kto chce, ako si vybudovať úspešné online podnikanie v oblasti wellness a anti-aging.

Facebook spolupráca

4) Koľko času tráviš prácou ohľadne Facebooku?

Vo všetkom sa snažím nájsť efektivitu. Moja práca nie je len Facebook, ale aj stretnutia, workshopy, online tréningy, nové články… Preto si vždy vyhradím 2-3 hodiny na začiatku týždňa a naplánujem si príspevky dopredu na celý týždeň. Samozrejme niekedy je to aj o improvizácii a tým, že mám svoj smartfón stále so sebou, na reakcie na príspevky, ktoré mi chodia do pošty viem promptne reagovať.

5) Čo využívaš FB skupiny, fanpage, osobný profil alebo reklamu?

Najmä fanpage: ZuzkaBuska – Everyday is a healthy day

Mám tam vyše 5 tisíc fanúšikov.

Občas pridám niečo aj na svoj osobný profil, ale (okrem rodiny) moji blízki priatelia a bývalí kolegovia sa až tak nezaujímajú, ako byť zdravý a slobodný. Haha 😀 Sú neinformovaní o trendoch, tak sa snažím aspoň o propagáciu trendu, ktorý nastúpil v roku 2010 a tým je wellness a anti-aging. Je dôležité podnikať v trende. Svoj osobný profil využívam na socializáciu so svetom. 😉

6) Kde si sa naučila pracovať s Facebookom (ako si získala prvé know how alebo kde sa inšpiruješ)?

Prvé know how, ako profesionálne pracovať s Facebookom, som jednoznačne získala od teba. „Rozbil“ si mi hlavu s tým, čo všetko sa dá na Facebooku urobiť, aby ste získali klientov. Svojim inovatívnym prístupom – byť vždy o krok vpred, mi stále ukazuješ, ako byť v tom, čo robím, ešte lepšia. Za svoj rozbeh v online svete vďačím práve tebe a Deniske. Ak sa chcete stať hviezdou vo vlastnom online podnikaní, inšpiráciu hľadajte na stránkach www.expertnapredaj.skwww.blogowebe.sk.

7) Ako často pridávaš príspevky na Facebook a prečo?

U mňa je štandard viac príspevkov denne, 2-4. Článok, príspevok o produkte (mám ich na eshope viac ako 200), príspevok o príležitosti, o mojom živote, skúsenostiach…

8) Čo považuješ za najväčšiu chybu pri využívaní Facebooku?

Negatívny Facebook footprint – online facebooková minulosť! Aj ja som bola pred 10 rokmi iná a dnes mi aplikácia Timehop pripomína moje staré príspevky a chytám sa za hlavu a reflektujem. Ak budujete seba, ako osobnú značku, vyhla by som sa negatívnym príspevkom.

Ďalšia chyba je to, že si ľudia zatvárajú dvere pred príležitosťami a informáciami. V dnešnej dobe technológii sa dá oveľa ľahšie podnikať prostredníctvom internetu, globálne a bez vysokých nákladov.

9) Aký bol tvoj najúspešnejší príspevok na Facebooku?

virálny príspevokBol to príspevok z decembra minulého roku 2015, ktorý koloval 2 týždne po celom Facebooku.

Priniesol mi veľa zahraničných fanúšikov. Bol to globálny zásah. Preto som začala prekladať niektoré svoje príspevky aj do angličtiny.

Tento konkrétny post, ktorým som chcela pomôcť mojim fanúšikom, ako majú správne každý deň strečovať, videlo 1 058 019 ľudí a z toho až 19 357 dalo like alebo zanechalo komentár.

Afrika Zuzka Bušková

Môžem povedať, že až vtedy som spoznala silu Facebooku.

Vďaka tvojim radám som zapracovala na novej stratégii a od tohto momentu som začala cez Facebook aj zarábať.

Najzábavnejšie na tom bolo, že v tej dobe som bola 2 mesiace v Južnej Afrike a podnikala som odtiaľ.

10) Čo je podľa teba najdôležitejšie pri využívaní Facebooku?

Mať pevne stanovenú víziu ohľadne svojho života a svojho obchodu. Absolútne môžem potvrdiť, že čím pevnejšia bude vaša vízia ohľadne toho, čo chcete dosiahnuť, začnete tvoriť taký obsah a priťahovať si to.

11) Keby si mala menej skúseným dať jednu radu ohľadne Facebooku,  aká by to bola?

Netvrdím, že som expert na Facebook. Ešte stále sa mám čo učiť a budem sa učiť od tých najlepších. Ale myslím si, že ak by som si mala vybrať jednu radu, tak by to bolo – OKAMŽITE začať používať Facebook a sociálne média na budovanie vlastnej značky.

12) Keby si mohla vrátiť čas, čo by si ohľadne Facebooku robila inak?

Našla by som si od začiatku niekoho, kto sa v tejto oblasti vyzná a učila sa od neho ako si plánovať svoje biznisové aktivity na Facebooku skôr. Tak či tak, toto je ešte len začiatok Social Media Business éry.

Zuzka, veľmi pekne ďakujem za rozhovor. Verím, že tvoje odpovede pomôžu čitateľom k lepšiemu využívaniu Facebooku a k väčšiemu počtu klientov. Pokiaľ máte nejakú otázku na mňa alebo na Zuzku, tak ju napíšte do komentárov.

Pokiaľ sa vám článok páčil, dajte mu páči sa mi a zdieľajte so svojimi priateľmi.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Lela píše:

    Zuzi, tolik fanoušků jsi získala díky reklamě? Nebo jak jsi je sehnala? Díky!

  2. Zuzka píše:

    Ahoj Leli 🙂 Reklamu si neplatím, pomohol mi ten jeden virál a zopár Martinových trikov, ktoré učí vo svojom kurze Facebook Naruby a ja ich takisto učím svojich ľudí v tíme 😉 Pekný deň.

  3. Lusy píše:

    Ahoj ako sa dostať k tvojmu týmu alebo informovať sa? 🙂

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů