Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

Dostali ste kupón na Facebook reklamu a neviete, čo s ním? Tu sú odpovede na najčasjtejšie otázky

V skupine Online lídri, kde s ďalšími expertmi pomáhame ľuďom začať využívať online marketing na získavanie kontaktov, pomerne často dostávame otázky na tému Facebook kupónu a reklamy:

  • Čo je to Facebook kupón?
  • Dáva Facebook na reklamu nejaké kupóny?
  • Máte skúsenosť s Facebook kupónmi? Naozaj to funguje?
  • Nie sú tie Facebook kupóny podvod?
  • Ten kupón je zdarma alebo budem za to nejako platiť?
  • Dá sa použiť iba na jeden príspevok alebo rozdeliť na viac príspevkov?

Takže poďme si postupne zodpovedať všetky otázky, aby ste v kupónoch mali jasno.

1. Čo je to Facebook kupón?

Facebook ľuďom, ktorí vytvorili svoje Facebook stránky (fanpage) občas rozdáva kupóny na reklamu. Tieto kupóny sú zväčša v hodnote od 10 – 30 eur a môžete ich použiť na reklamu. Získavate tak v podstate reklamu na Facebooku zdarma. Odporúčam vám daný kupón využiť.

Tu sú príklady kupónov na reklamu. Najčastejšie sa s kupónom môžete stretnúť pod úspešným príspevkami alebo v správcovi reklám. Tiež ho môžete vidieť aj po rozkliknutí vášho príspevku na vašej FB stránke.

Facebook reklama kupón č. 1

Facebook reklama kupón č. 1

Kupón Facebook reklama č. 2

Kupón Facebook reklama č. 2

Kupón Facebook reklama č. 3

Kupón Facebook reklama č. 3

2. Nie je to podvod (alebo prečo Facebook rozdáva kupóny na reklamu zdarma)?

Nie, nie je to podvod. Facebook tieto kupóny dáva zväčša ľuďom, ktorí majú nové fanpage a ľuďom, ktorí len sporadicky využívajú reklamu alebo veľmi v malom množstve.

Pozn. Prečítajte si tiež článok: 6 rozumných dôvodov prečo by ste mali začať využívať Facebook reklamu

Chce, aby ste zistili, aká je reklama super a ako vám môže pomôcť, aby vaše príspevky videlo viac ľudí, viac ľudí sa prekliklo na vašu stránku alebo viac ľudí dalo „páči sa mi“ vášmu príspevku.

Je to podobné, ako keď v supermarkete zbadáte stánok, kde máte možnosť ochutnať nejaký nový druh syra. Chcú, aby ste ochutnali, pretože ak vám syr zachutí, tak sa zvyšuje šanca, že si ho hneď alebo neskôr kúpite.

Takto isto je to aj s bezplatným kupónom. Facebook chce, aby ste ochutnali, aká je reklama skvelá a verí, že v budúcnosti si reklamu aj sami zaplatíte.

A áno naozaj skvelá je, keď viete ako s reklamou pracovať. (Pozrite náš kurz Facebook reklama polopate – naučili sme už veľa ľudí zarábať vďaka reklame)

3. Naozaj fungujú tieto kupóny?

Áno, kupóny naozaj fungujú. Tu sú príklady ľudí zo skupiny Online lídri, ktorí ich použili v praxi.

„Ja som využil takúto kupón a som veľmi spokojný.“ —Matej I.—

„Funguje, už som ho vyčerpala.“ —Michaela M.“—

„Áno, ja som použila, nič z účtu mi nestrhli, ale propagovali len ten príspevok, ktorý FB určil, nevedela som ho zameniť za iný.“

Tu je aj príklad, aký efekt to prinieslo v praxi:

Vyuzitie kuponu facebook reklama

4.  Je ten kupón zdarma alebo budem za neho nejako platiť?

Áno kupón je zdarma, nič za neho neplatíte. Do danej výšky ho môžete použiť na reklamu. Pri spúšťaní reklamy si však vždy skontrolujte či výška rozpočtu sedí s čiastkou na kupóne (viď obrázok)

Kupon pre Facebook reklamu kontrola rozpočtu

5. Môžem tento kupón použiť na viac príspevkov?

Pokiaľ ste kupón získali ku konkrétnemú príspevku, tak žiaľ nemôžete ho použiť na viac príspevkov. Môžete ho použiť len na daný konkrétny príspevok.

Odporúčam vám tak urobiť čím skôr, pretože každý kupón má určený čas dokedy ho môžete použiť. Ak budete váhať, môže sa stať, že o túto možnosť prídete.

Takže to bolo 5 najčastejších otázok, ktoré od vás dostávam v skupine Online lídri. Ak máte nejakú otázku, tak ju pridajte do našej komunity (Online lídri) alebo si preštudujte usmernenia Facebooku o reklamných kupónoch.

Verím, že článok vám pomohol. Na záver mám pre vás ešte jeden tip, vďaka ktorému dokážete z bezplatného kupónu od Facebooku vyťažiť maximum.

Ako vyťažiť z bezplatného kupónu maximum?

Ak chcete, aby vám bezplatný kupón priniesol čo najviac. Tak je dôležité, aby ste správne zacielili. V praxi to znamená, aby ste ju nastavili tak, aby sa zobrazovala tým správnym ľuďom, u ktorých je šanca, že ich reklama zaujme.

Na túto tému som pre vás napísal návod. Odporúčam si ho prečítať ešte pred spustením reklamy. Verím, že vám pomôže sa v nastavení reklamy sa trocha viac zorientovať a najmä vyťažiť z vašich reklám maximum.

Návod nájdete tu.

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů