Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

Ako ZAROBIŤ v novom roku 2x VIAC? Tu je overený recept

Ako ste si bačovali v minulom roku? Aké boli vaše zárobky? Žiadna sláva? Bieda?

Nebolo to zlé, ale mohli by ste zarobiť viac?

Tak potom predpokladám, že by ste s tým radi v novom roku niečo urobili.

Mýlim sa?… Rád vám s tým pomôžem.

Začiatok nového roka je ten správny čas nastaviť veci tak, aby ste z prichádzajúceho roka vyťažili maximum a začali zarábať viac než v tom predchádzajúcom.

Poďme teda veci od začiatku správne uchopiť. Vykročte správnou nohou a začnite inak.

Existuje totiž spôsob, ako zdvojnásobiť vaše ročné zárobky a predávať podstatne viac ako v minulom roku.

Poviem vám, ako to robím ja. A presne toto isté pomôže aj vám, nech už podnikáte v čomkoľvek.

Cieľ

Začnite tým, že si dáte jasný cieľ – zarobiť 2x viac ako v starom roku.

Nebojte sa chcieť veľa. Nie je to nereálne. Keď dodržíte tieto dva princípy, takto o rok mi radi dáte za pravdu.

Na to, aby ste mali šancu zarobiť 2x viac ako v minulom roku, potrebujete

  • Vzorec úspechu
  • Ziskové aktivity

1.) Vzorec úspechu

Iba 5% podnikateľov vydrží podnikať viac ako 5 rokov. Podobne je to aj s obchodníkmi, ľuďmi z mlm , ale aj s online podnikateľmi.

Prečo? Lebo niekde robia chybu.

Kde? Chýba im disciplína, nedodržujú vzorec úspechu.

ÚSPECH = SCHOPNOSŤ PREDÁVAŤ x ZDVIHNUTIE ZADKU

Ako to funguje?

Čokoľvek vynásobíte číslom 0, vždy dostanete nulu. Logické, nie? Matematika nepustí.

Môžeme teda vedieť perfektne predávať, keď nezdvihneme zadok, zabudnime, že týmto pracovným štýlom zarobíme. A naopak, môžeme zdvihnúť zadok x krát, keď nevieme predávať, bude nám to nanič.

Schopnosť predávať znamená aj vedieť získať kontakty na klientov, zdvihnúť telefón a byť pri telefonovaní úspešný. Potom treba zdvihnúť zadok, ísť za klientom na stretnutie (alebo priviesť potenciálneho klienta na predajnú stránku na vašom webe).

Ale pozor!

Toto všetko treba praktizovať spolu. Sama o sebe vám žiadna z týchto činností nič neprinesie.

Ak chcete splniť prvú podmienku, ktorá vám pomôže v tomto roku zdvojnásobiť váš zárobok a dokážete dodržať vzorec úspechu, mám pre vás ešte 2 užitočné rady:

  • Každý deň zdvihnite zadok a stretnite sa aspoň s jedným klientom. Ak to už robíte, pridajte k tomu ešte telefonát minimálne jednému klientovi.
  • Každý deň venujte aspoň 15 minút tomu, aby ste sa niečo naučili. Niečo užitočné z predajných techník, z psychológie predaja, alebo si jednoducho len zopakujte zvládanie námietok.

Proste, denne na sebe makajte a zdokonaľujte sa, aby ste mali stále väčšiu schopnosť predávať.

V preklade to znamená, že začnete rozmýšľať, ako znásobiť počet vašich kontaktov, počet úspešných telefonátov a predajných stretnutí. Začnite rozmýšľať v dvojnásobných číslach, nielen čo sa výsledku týka.

2.) Ziskové aktivity

Aké sú to ziskové aktivity? Také, ktoré sa prejavia na vašej peňaženke. Preto na ne treba zamerať všetku svoju energiu v novom roku.

KROK 1

Začnite tým, že sa pozriete na vaše príjmy. Vezmite si svoj výpis z bankového účtu, na ktorý vám chodia peniaze (či už provízie alebo úhrady faktúr) a prehľadne si vypíšte svoje príjmy za jednotlivé mesiace – od januára až po december.

KROK 2

Potom sa v druhom kroku pozrite sa na to, ktoré mesiace boli pre vás najlepšie.

Zanalyzujte si ich. Klaďte si otázky, ktoré vás privedú na koreň veci. Zistite, čo je za tým. Prečo boli pre vás tieto mesiace top.

  • Čo ste robili inak v mesiaci, kedy vaše zárobky stúpli?
  • Ktoré aktivity vám priniesli tie skvelé výsledky?
  • Aké zdroje kontaktov vám priniesli najviac tržieb? Čo to boli za ľudia? Ako ste sa k nim dostali? … atď

Často sa vám hneď nepodarí zistiť, prečo práve ten ktorý mesiac bol pre vás najlepší. Venujte ale uvažovaniu nad týmito otázkami dostatočný čas. Určite na to prídete. Je to pre vás kľúčové.

Takto dospejete k ziskovým aktivitám, na ktorých stojí a padá (ak ich zanedbávate) váš biznis.

Zistíte, čo je „to“, čo vám pomôže v novom roku zdvojnásobiť vaše príjmy. Treba tieto aktivity vedieť identifikovať, prioritne sa na ne zamerať a v novom roku ich často a pravidelne opakovať.

KROK 3

V treťom kroku sa zamyslite nad tým, čo stálo za vašim mizerným zárobkom. Prečo ste v tom, či onom mesiaci menej predali? Ktoré aktivity ste robili menej a ktoré viac?

V budúcom roku potom vylúčte tie, ktoré vám nič nepriniesli, alebo ich aspoň obmedzte.

Poviete si: „Načo sa mám zamýšľať nad mesiacmi, ktoré boli nič moc?“

Odpoveď je jednoduchá: Zmyslom toho je, aby ste aj v novom roku nevedome nerobili tie isté chyby, ktoré vás v minulom roku zbytočne pripravili o tržby. Aby ste sa im vyvarovali a boli pred nimi na pozore.

Príklad 1

V roku 2013 som sa ja venoval aj affiliate podpore. Analyzoval som, prečo mi zisky z affiliate podpory lietali ako na hojdačke. Zistil som, v čom je pes zakopaný. Pozrel som sa na každý mesiac osobitne, spísal som si čo som robil v mesiacoch, kedy som bol úspešný aj v tých, kedy som dosť pohorel.

Vyšlo mi, že keď som posielal 1-2 emaily, výsledok bol mizerný. Ale, keď som poslal 5-6 emailov, môj zisk sa zdesaťnásobil!

Aké opatrenie som na základe tohto spravil, obmedzil som počet projektov, ktoré som affiloval a tam kde som affiloval, som zvýšil podporu, teda neposlal som jeden email, ale 5-6 emailov. Krásne sa to v roku 2014 odzrkadlilo na mojich ziskoch. Aj vďaka tejto stratégií som vyhral  iphone 6, dovolenku v Mexiku a Las Vegas.

Príklad 2

Na konci roku 2013 a začiatkom roka 2014 som tiež analyzoval celkové moje mesačné príjmy a z tej analýzy mi vypadlo, že aj keď sa naplno obujem do affiliate podpory (a pošlem 5 až 6 emailov), tak nezarobím toľko ako keď predávam svoje školenia. Vďaka tomu som obmedzil v roku 2014 affiliate podporu a neaffiloval som toľko ako v roku 2013. Opäť sa to prejavilo na mojich zárobkoch a môj priemerný mesačný príjem sa vďaka tomu ztrojnásobil.

Postupne takto aj vy analyzujte každý mesiac. Pomôže vám to predávať v novom roku viac. Zistíte, ktoré činnosti nič neprinášajú do vašej peňaženky, brzdia vaše predaje, ale tiež, ktoré sú tie správne ziskové aktivity, na ktoré sa treba v novom roku intenzívne zamerať.

Keď pôjdete do hĺbky a budete dedukovať, čo je za vašimi číslami, určite vám celé puzzle zapadne do seba. Objavíte mnoho zaujímavých faktov, o ktoré sa dokážete oprieť.

Napríklad môžete zistiť, že väčšinu vášho obratu vytvárajú vaši klienti, ktorí sú vo veku 35 – 45 rokov a sú to rodiny s deťmi. Naplánujte si teda aktivity, ktoré vám prinesú čo najviac kontaktov na presne túto skupinu ľudí, ktorá je vašim potenciálnym zdrojom príjmu.

Nebudete už ďalej ponúkať poistky nezamestnaným, alebo dôchodcom a zbytočne tak mrhať časom. Zameriate sa na rodiny s deťmi a zefektívnite tak vašu prácu. Naučíte sa v tom istom čase predávať v novom roku dvakrát  viac a tak aj dvakrát viac zarobiť.

KROK 4

Dajte si do nového roka záväzok, že:

  1. Odstránite to, s čím máte veľa roboty a prináša vám to malý zisk.
  2. Budete sa venovať tomu, čo vám prináša väčší zisk a máte s tým podstatne menej roboty a viac úžitku (predajov).

Vylúčte teda zo svojej práce aktivity, ktoré vás nikam neposúvajú a nič moc vám neprinášajú. Naopak, znásobíte a častejšie si zopakujete  v tomto roku aktivity, ktoré vám prinášajú želaný efekt – teda vyššie zárobky.

Tajomstvo vášho novoročného úspechu

Vaše predaje v novom roku závisia od toho, ako budete dodržiavať vzorec úspechu.

ako zarobiť v novom roku 2xviac

ako zarobiť v novom roku 2x viac

Koľko nových kontaktov a ako získate, ako úspešne budete telefonovať klientom, ako často sa s nimi budete stretávať a ako dokážete predávať.

Vypestujte si systém a režim.

Verte mi, postupne sa stane vašim návykom a prinesie vám viditeľné výsledky.

Je len na vás, neskĺznuť k lenivosti a neupustiť od tohto vzorca, ktorý je zárukou vašich dvojnásobných čísiel.

Aby ste sa posunuli ďalej a v novom roku zarobili viac, odporúčam vám mesiac po mesiaci si minulý rok zanalyzovať. Napísať si na papier svoje zárobky a zistiť, čo vám ich prinieslo v tých lepších mesiacoch a naopak, čo vám ich vzalo, v tých slabších mesiacoch.

Ziskové aktivity, ktoré vám prinášali v minulom roku úspech, si naplánujte pravidelne a častejšie ako doteraz. Naopak, tie ostatné eliminujte, alebo úplne zrušte. Poučte sa tak z vlastných chýb.

Možno ani netušíte, aký hodnotný materiál máte v rukách (výsledky za minulý rok) a ako jednoducho si z neho dokážete urobiť pevné základy vášho budúcoročného dvojnásobného zárobku. Presvedčte sa.

Držím vám palce a v novom roku želám dvojnásobné tržby a predaje 🙂

Martin je tréner a mentor v oblasti inovatívneho predaja a online marketingu. Jeho cieľom je naučiť obchodníkov a podnikateľov využívať online marketing a moderné nástroje predaja vo svojej praxi. Je zástancom čestného a moderného predaja.
Komentáre
  1. Ingri píše:

    Dobry den, chcela by som si zalozit web na predaj esencialnych olejov

  2. ANDREA píše:

    Moja stranka sa volá Každá žena môže byť krásna

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů