Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Stáva sa vám, že občas klient na vás spustí lavínu námietok a nie a nie s tým prestať? Jednoducho dáva jednu námietku za druhou a vy už neviete, či vás len ťahá za nos alebo má naozaj úprimný záujem? Existuje jednoduchý spôsob ako reagovať na lavínu námietok, ktoré prichádzajú od klienta.
Ako správne reagovať na námietku nie je vôbec ťažké. V tomto prípade stačí položiť len dve jednoduché otázky, ktorými klienta jemne pritlačíte k múru, aby vyložil všetky svoje karty. Keď klient vyloží všetky svoje karty, je už veľmi jednoduché jeho námietku prekonať.
Pozrite si toto krátke video a dozviete sa ako správne zareagovať na lavínu námietok a ktoré dve otázky klientovi položiť, aby ste sa dostali na koňa.
Námietky sa bežne vyskytujú na obchodných stretnutiach, preto správna reakcia na ne je jednou zo základných zručností úspešného obchodníka. Obchodník, ktorý vie správne reagovať na námietky, dosahuje vyššie výkony a hlavne viac zarába.
Pripomienka k obrázku v čase 1:33 – má byť text „ste pre náš príliš drahý“ a nie „ste pre náš príliš ďaleko“ Autor v textu myslel asi už „príliš ďaleko“ dopredu 🙂 Inak zaujímavý zverák, najbližšie ho použijem…
Ladislav ďakujem za upozornenie. Väčšinou som vždy o krok alebo dva dopredu 🙂 Som rád, že sa vám zverák páči a tiež, že ho použijete v praxi. Bude rád, keď dáte vedieť, ako sa vám to osvedčilo. Prajem veľa úspechov a nech sa darí 🙂
Dakujem za skvele riesenie, ako preskocit zbyotcne casti rozhovoru. Usetrit tym cas a naladu sebe i zakaznikovi.
Dobrý večer pán Martin, Ako reagovať na námietku nechcem nič/ nemám záujem ďakujem